I PACCO tager vi Corona, Covid-19 pandemien meget alvorligt.

  • Udgivet d. 16. marts 2020

Så for at vi fortsat kan yde jer den service, der er nødvendig, så I kan opretholde jeres drift, vil vi bede jer hjælpe os med at passe på vores medarbejdere når de kommer til jer.

For at beskytte vores medarbejdere og jer bedst muligt mod potentiel smitte er vores medarbejdere blevet bedt om, at efterleve myndighedernes anbefalinger og vores interne forholdsregler, så:

Alle medarbejdere skal derfor,

  • telefonisk kontakte relevant kontaktperson ved ankomst og benytte den hos jer direkte og nærmeste vej til arbejdsstedet
  • benyt telefonen ved kommunikation, og så vidt muligt undgå fysisk kontakt
  • ved kontakt holdes en passende afstand, min. 1,5 m til andre
  • anvende håndsprit inden de går ind
  • anvende handsker og maske hvor det er et krav eller ønske,
  • efterleve jeres særlige krav og ønsker
  • anvende håndsprit når de er tilbage i bilen

Vi følger situationen tæt, og vi efterlever og tilpasser os løbende myndighedernes anbefalinger, så vi sammen kan holde hjulene i gang i Danmark.

Hvis I mener, faste aftaler eller igangsatte opgaver bør aflyses, bedes I venligst give os besked så hurtigt som muligt. Omvendt har I opgaver, hvor det kan være en fordel for jer, vi kan gå i gang nu, så kontakt os. Har I spørgsmål til ovenstående, er I altid velkommen til at kontakte os!

PACCO ønsker I alle kommer godt igennem den svære tid.

Læs videre

En udfordrende og spændende opgave.

  • Udgivet d. 10. februar 2020

Et boligselskab i PACCO’s nærområde skulle have renoveret boligerne i en af deres afdelinger efter skimmelsvamps problemer. Boligerne er fra 1940’ene og er ikke født med mekanisk ventilation, hvilket har medført skimmelsvamps problemer i mange af dem.

Boligselskabet valgte at lave nogen tiltag for at komme skimmelsvampen til livs samt føre boligerne lidt mere ”up to date”. Nogen boliger blev slået sammen så man fik flere m2, andre fik ny tilbygning med nyt badeværelse og andre igen fik nye altaner. Men fælles for dem alle var, at de skulle have mekanisk ventilation.

Sammen med en hovedentreprenør fik PACCO opgaven på ventilationsdelen, hvilket viste sig at blive meget spændende, men også meget udfordrende. Der er 4 forskellige typer huse i afdelingen, og hver type skulle være bygget på samme måde, så opgaven så ud til at være lige til. Det viste sig dog ikke at passe helt. Faktisk var det langt fra lige til.

Men PACCO er kendt for at løse selv de umulige opgaver og levere en god kvalitet, så kampen blev også taget op her for at løse opgaven på bedst mulig måde. Hver enkelt bolig blev kigget igennem, og der blev lavet en vurdering af hver enkelt bolig, for at finde den bedste løsning på ventilationen. Der blev lavet skitse for hver bolig og aftalt med montagefolk, teknikere, isolatør m.m. hvordan den enkelte bolig skulle laves, så man fik ventilation som foreskrevet i projektet ved mindst mulig brugt m2 plads. Det har selvfølgelig krævet lidt flere timer for projektlederen på opgaven, der i samarbejde med hovedentreprenøren har fundet den bedste løsning og leverer et produkt som bygherre vil være tilfreds med.

Projektet er ikke færdig endnu, men forventes at stå færdig om ca. et halvt år. Indtil da vil PACCO forsætte med at løse opgaven og levere det kvalitetsprodukt som vi er kendt for.

Læs videre

Hav altid Stulz ved hånden

  • Udgivet d. 7. februar 2020

I dag er vi glade for at meddele, at STULZ Products and Services nu også er tilgængelig som en app via de officielle App Stores fra Apple, Microsoft og Android. For at finde app’en i App Store skal du blot bruge søgefunktionen og indtaste STULZ Products and Services.

Appen giver et overblik over alle produktsektioner og de tilknyttede produkter og tjenester fra STULZ GmbH, som forhandles af PACCO A/S. Ud over en kort introduktion af produktsektionerne finder du også de vigtigste oplysninger, tekniske data, billeder, animationer og digitale brochurer om produkterne i hvert afsnit. Ved hjælp af menuen kan indholdet i appen vises på tysk og engelsk.

Den App Store, du bruger, informerer dig om nye versioner og opdateringer.

For yderligere informationer, priser og beregninger kontakt PACCO A/S

Læs videre

Nekrolog

  • Udgivet d. 13. november 2019

Det er med stor sorg vi må meddele at Geert Olssen døde den 11-11 2019.

Geert var med sin stærke personlighed, empati, humor og store menneske kendskab en fantastisk kollega og højt værdsat medarbejder.

Geert gav noget til dem han var sammen med, og man var aldrig i tvivl om hvad han mente.

Geert formåede også, på trods af den korte tid han nåede at være ansat, at sætte sit positive aftryk hos PACCO, og ikke mindst videregav han en god del af den kæmpe erfaring han havde fra sit mere end 40 år lange virke i kølebranchen.

Geert vil blive husket og savnet.

Vores tanker går til Geerts hustru Jeanette samt deres børn og børnebørn.

Æret være Geerts minde.

Marianne Friis
CEO

Læs videre

Vi har kun et par hundrede flyttekasser – giver du en hånd?

  • Udgivet d. 24. september 2019

Bare rolig – du slipper både for de lange arme og den lunkne pizza, når vi den 1. oktober flytter til nye lokaler i Ledreborg Erhvervspark. Flyttefolkene er nemlig for længst bestilt, og vi er allerede gået i gang med nedpakningen både på kontoret og ude på lageret.

Vi er kede af at skulle sige farvel til vores nuværende lokaler på Langebjerg 29B, men vores bygning er blevet solgt og vi har derfor måtte ud og finde andre lokaler.

Byttet er dog slet ikke så dårligt! Vi får endnu mere plads og en skøn udsigt til grønne marker og de omliggende virksomheder i erhvervsparken.

I forbindelse med flytningen, vil vores lager fremadrettet ligge ca. 300 meter fra vores kontor. Er du en af vores leverandører, skal du derfor lige bide mærke i, at der er to adresser fremover, da vi kun kan modtage småpakker og almindelig post på vores kontoradresse. Vi vil gøre vores bedste for at få opsat tydelig skiltning til vores kontor og lager så hurtigt som muligt.

Fremadrettet glæder vi os til at kunne byde dig velkommen i nye lokaler, på adressen:

Reception og hovedkontor (samt post og faktureringsadresse):
PACCO A/S – Ledreborg Allé 130J, 4000 Roskilde

Lager og indlevering af pallegods:
Ledreborg Allé 118K, 4000 Roskilde

Som altid; Har du spørgsmål til flytningen, eller andet vi kan hjælpe dig med, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 4637 1105.

Læs videre

Har du mødt Geert?

  • Udgivet d. 29. juli 2019

Siden 1974 hvor Geert blev udlært kølemontør, har han arbejdet med køleanlæg og naturlige kølemidler. I dag arbejder han for os i PACCO, hvor vi har stor glæde, af hans enorme viden. Hans mangeårige erfaring, med bl.a. ammoniak, propan og CO², betyder at vi kan tilbyde vores kunder adgang til specialistviden, når det drejer som særlige anlæg til fx hospitaler, erhvervsbygninger eller centraler med behov for specielle køleløsninger.

Geert er ansat som Teknisk Chef her i PACCO, og fungerer som rådgivende led, både i forhold til vores egne interne projektledere og montører, men selvfølgelig også i forhold til vores kunder. Du vil derfor kunne møde Geert ude på byggepladserne, såvel som i mødelokalet. Har du brug for særlig rådgivning om naturlige kølemidler og kunne du tænke dig at møde Geert, kan du kontakte os på tlf. 46371105 og booke et møde.

Læs videre

Skovkvarteret II – Tårn 2

  • Udgivet d. 8. april 2019

Vi har endnu engang indledt et samarbejde med Rasmus Friis A/S, denne gang i Ørestad. I forbindelse med et større boligområde – Skovkvarteret II – har vi fået til opgave at udføre ventilationen i det der kaldes Tårn 2. I alt 31 lejligheder med decentrale aggregater skal udføres i en periode fra ca. uge 24.

Vi glæder os rigtig meget til denne opgave.

Læs videre

Præstemarkshusene – Renovering i Boligselskabet Sjælland

  • Udgivet d. 31. marts 2019

Som tidligere beskrevet her på siden, har vi vundet opgaven med den daglige servicering af Boligselskabet Sjællands mange ventilationsanlæg rundt om i afdelingerne.

Men ikke nok med det, så har vi som underentreprenør til Rasmus Friis A/S, vundet opgaven med at installere ventilationsanlæg i 79 boliger.

Rasmus Friis A/S, skal lave en større renoverings- og saneringsopgave i alle bygningerne i ejendommen, hvor en af opgaverne er sanering af skimmelsvamp, der opstår blandt andet på grund af manglende ventilation. Der er en længere række opgaver, som skal udføres frem til medio 2020.

For os består opgaven i at levere og montere en række decentrale og små centrale aggregater til i alt 79 boliger fordelt rundt i afdelingen.

Vi er rigtig glade for at have fået denne mulighed, sammen med Rasmus Friis A/S, at kunne servicere vores nye servicekunde, med et så stort projekt.

Samarbejdet med Rasmus Friis A/S ser vi også rigtig meget frem til, og håber, at vi kan lave mange flere opgaver i fremtiden.

Læs videre

Kvalitet er et krav

  • Udgivet d. 12. februar 2019

Den stigende succes vi har i vores projektafdeling, øger presset i vores hverdag. Men da vi ikke agter at gå ned på kvaliteten af de produkter og systemer vi leverer, har vi valgt at investere i KS-systemet AjourKS.

Med systemet gør vi det nemmere for os selv, at udføre kvalitetskontrollen på pladsen, både i form af kontrolskemaer og ikke mindst billeddokumentation. Hertil også samtidig lade vores kunder og rådgivere kigge os over skulderen.

Alle vores projektledere får adgang til systemet, og vil i forbindelse med langt de fleste nye projekter benytte AjourKS.

Er vi i gang med et samarbejde omkring et projekt, kan du kontakte den tilknyttede projektleder og høre om også jeres projekt er med på AjourKS. Alternativt kan du via nedenstående link anmode om adgang:

https://pacco.ajoursystem.dk/Account/Register

Vi håber, I vil tage godt imod dette nye tiltag, og vil, som os, se det som en styrkelse af vores i forvejen stærke og høje kvalitet.

Læs videre